Kultaa ja kunniaa vuosien varrelta

Espoon Kipparit ja sen jäsenet ovat menestyneet monella tavalla, tässä muutamia kohokohtia.

Suomen Navigaatioliiton ansiomerkillä palkitut Kipparit  >>

Teijo Toivonen - Merikarttanavigoinnin Suomen Mestari 2018

Merikarttanavigoinnin Suomen mestaruus finaalissa 7.4.2018 Kouvolassa Espoon Kipparien Teijo Toivonen saavutti parhaan tuloksen.

Suomen parhaiten navigoiva seura 2018

Espoon Kipparit voitti 7.4.2018 Kouvolassa järjestetyssä Merikarttanavigoinnin Suomen mestaruus kilpailussa seurasarjan. Kunkin seuran kolme parasta suoritusta karsinnassa ja finaalissa ratkaisivat paremmuuden. Espoon kipparista finaalissa parhaat tulokset saivat Teijo Toivonen (1), Juha Tikkanen (2) ja Timo Anjala (13). Karsintakilpailussa parhaita olivat Juha Tikkanen (3), Teijo Toivonen (16) ja Timo Anjala (18).

Sami Vuorenmaa - Arvo Heikki Sainion muistopalkinto 2016

Sami Vuorenmaa Espoon Kippareista voitti avomerilaivurin tutkinnon Suomen parhaiten vuonna 2016 suorittaneena Arvo Heikki Sainion muistopalkinnon. Kurssin opettajana toimi Teijo Toivonen.

Arvo Heikki Sainion palkinnon saajasta päättää SuomenNavigaatioliiton tutkintolautakunta. Voittajaksi valitaan se, joka onsaanut täydet pisteet tutkinnosta ja vastannut ylimääräiseen Jokeritehtävään, saavuttaen näissä täydellisimmän lopputuloksen.

Suomen parhaiten navigoiva seura 2015

Espoon Kipparit voitti 10.4.2015 Kiteellä järjestetyssä Merikarttanavigoinnin Suomen mestaruus kilpailussa seurasarjan. Kunkin seuran kolme parasta suoritusta karsinnassa ja finaalissa ratkaisivat paremmuuden. Espoon kipparista finaalissa parhaat tulokset saivat Dani Sipilä (3), Matti Hämeen-Anttila (5) ja Teijo Toivonen (10). Karsintakilpailussa parhaita olivat Dani Sipilä (3), Tuomo Karppinen (14) ja Teijo Toivonen (22).

Veikko Hyvönen - Arvo Heikki Sainion muistopalkinto 2015

Veikko Hyvönen Espoon Kippareista voitti avomerilaivurin tutkinnon Suomen parhaiten vuonna 2015 suorittaneena Arvo Heikki Sainion muistopalkinnon. Kurssin opettajana toimi Erkki Lauho.

Suomen parhaiten navigoiva seura 2014

Espoon Kipparit voitti 9.4.2014 Tampeella järjestetyssä Merikarttanavigoinnin Suomen mestaruus kilpailussa seurasarjan ylivoimaisesti. Kunkin seuran kolme parasta suoritusta karsinnassa ja finaalissa ratkaisivat paremmuuden. Espoon kipparista finaalissa parhaat tulokset saivat Jouko Treuthardt (3), Tuomo Karppinen (4) ja Teijo Toivonen (5). Karsintakilpailussa parhaita olivat Dani Sipilä (7), Teijo Toivonen (8) ja Tuomo Karppinen (14).

Jari Syväsalmi - Arvo Heikki Sainion muistopalkinto 2013

Jari Syväsalmi Espoon Kippareista voitti avomerilaivurin tutkinnon Suomen parhaiten vuonna 2013 suorittaneena Arvo Heikki Sainion muistopalkinnon. Kurssin opettajana toimi Erkki Lauho.

Teijo Toivonen - Merikarttanavigoinnin Suomen Mestari 2012

Merikarttanavigoinnin Suomen mestaruus finaalissa 12.4.2012 Kouvolassa Espoon Kipparien Teijo Toivonen saavutti parhaan tuloksen.

Tuomo Karppinen - Arvo Heikki Sainion muistopalkinto 2011

Tuomo Karppinen Espoon Kippareista voitti avomerilaivurin tutkinnon Suomen parhaiten vuonna 2011 suorittaneena Arvo Heikki Sainion muistopalkinnon. Kurssin opettajana toimi Erkki Lauho.

Arvo Heikki Sainion palkinnon saajasta päättää SuomenNavigaatioliiton tutkintolautakunta. Voittajaksi valitaan se, joka onsaanut täydet pisteet tutkinnosta ja vastannut ylimääräiseenJokeritehtävään, saavuttaen näissä täydellisimmän lopputuloksen.