Ohjeet Svinön sataman vierailijalle

Espoon Kipparit ovat tervetulleita vierailemaan Suvisaariston Navigaatioseuran satamaan Svinössä (N60°08,1´ E024°43,6'). Espoon Kippareille on varattu reilun kokoinen venepaikka ulommaisen pistolaiturin päähän (katso kartta) - paikalle mahtuu tarvittaessa jopa kaksi venettä. Sataman muiden paikkojen käyttäminen vieraillessa ei ole sallittua. Vierailupaikkaa saa käyttää korvauksetta (on kohteliasta osoittaa Espoon Kipparien jäsenyys joko seuran veneviirillä tai laiturille näkyvällä lapulla veneessä). Kohtuullinen vierailuaika on enintään vuorokausi.

Svinön sataman laiturin portti pidetään lukittuna. Laiturin ja Poijun avaimet löytyvät koodilukitusta avainsäilöstä Poijun ulkoseinältä – veneen voi jättää avainten noudon ajaksi septilaituriin huoltoaseman edustalle. Lisätietoja Poijun isännältä Seppo Sivulalta p.040 523 8000 tai osoitteesta poiju@suns.fi (kerro olevasi Espoon Kipparien jäsen!). Muista palauttaa avain lähtiessäsi!!

Seuramaja Poijun käyttäminen edellyttää varausta joka tehdään ennakolta Poijun isännälle (yhteystiedot yllä). Saunan ollessa vapaana sitä voi lämmittää ja käyttää ilman varaustakin jäsenhintaan 3€/henkilö. Pukuhuoneen ovessa oleva kyltti ´private´ on hyvä kääntää esille saunomisen ajaksi.

Seuramajan ja saunan käyttäjien tulee tutustua Poijun sääntöihin ja sitoutua niihin.